kopen cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik wil graag iets kopen uit de cydia store nl locktopuss. maar heb geen idee hoe dit moet. iemand ervaring? of dingen waar je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kopen cydia
hallo,
ik wil graag iets kopen uit de cydia store nl locktopuss. maar heb geen idee hoe dit moet. iemand ervaring? of dingen waar je op moet letten sjors |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Makkelijkste is via paypal gekoppeld aan een gmail account.
|
|
|||
|
|||
Kan het ook anders. Heb nl geen gmail maar hotmail
|
|
|||
|
|||
ja hoor kan ook anders maar je haalt nu 2 dingen doorelkaar.
een paypal account hoeft namelijk niet perse via gmail te lopen. je maakt gewoon een paypal account aan via paypal en daar koppel je je email adres aan. vervolgens zet je er wat geld op (via bankrekening of creditcard) en je kunt betalen. indien je nog meer vragen hebt dan geef je maar een gil.... |
|
|||
|
|||
hmm als ik zo even google lijkt locktopuss een programma om wachtwoorden op apps te zetten?
Als ik jou was zou ik gaan voor de app Lockdown. deze zit ook in cydia onder de bigboss repo en doet exact hetzelfde maar dan met een 4 cijferig pin. Maar wel gratis! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CyDelete: Cydia apps vanaf je SpringBoard verwijderen [Cydia] | iMario | Jailbreak apps en thema's | 21 | 14-07-12 10:03 |
Kan niks kopen in cydia | rkltnk | Jailbreak apps en thema's | 0 | 15-03-11 21:47 |
FW 3.0: In Cydia juiste repo aanpassen bij geen Cydia-updates | Buur | Jailbreak apps en thema's | 47 | 27-06-09 12:34 |
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? | gemmelos | Koopinformatie Nederland | 15 | 13-05-08 17:07 |
|
|