SNES voor iPad discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik was op zoek naar een emulator voor op de iPad. Uiteindelijk kwam ik uit bij de SNES HD. Deze emulator werkt hetzelfde als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SNES voor iPad
Hallo,
ik was op zoek naar een emulator voor op de iPad. Uiteindelijk kwam ik uit bij de SNES HD. Deze emulator werkt hetzelfde als alle anderen, maar deze kun je besturen met je iPhone/iPod. Ik heb het zelf net uitgeprobeerd met een iPhone. Je moet wel bluetooth aan zetten. Wat je moet doen: Voeg de volgende repo toe op je iDevice: http://wherethewoozlewasnt.com/cydia op de iPhone/iPod installeer je ControlPad (for SNES-HD) En op de iPad: SNES (HD) Vervolgens start je beide programma's op en connect je naar elkaar. Je kunt ook met meerdere (4) iPod's/iPhone's tegelijk, veel plezier! Groeten, Mitchell |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad gekocht 4 dagen voor nieuwe iPad 2 | Rubske | iPad algemeen | 18 | 20-03-11 11:07 |
Mac OS X: snes spellen op je iphone | nuux | Desktop-applicaties | 6 | 13-06-08 12:37 |
SNES Games | tukker | Archief | 1 | 20-05-08 21:41 |
[SNES] opslaan "save game" & geluid | bram87 | Jailbreak apps en thema's | 12 | 10-04-08 12:11 |
|
|