iPhone 4g afluisteren discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek iets om alles van een iPhone 4g bij te kunnen houden. Zoiets als SMS trap of Mobile Spy. Heeft iemand een idee wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4g afluisteren
Ik zoek iets om alles van een iPhone 4g bij te kunnen houden.
Zoiets als SMS trap of Mobile Spy. Heeft iemand een idee wat goed werkt? Maakt niet zoveel uit of het wat kost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Laat me raden..
En dan geef je die iPhone aan je vriendin en dan kan je alles natrekken wat ze doet en kan je er zo achterkomen of ze vreemdgaat?! Jij hebt geen applicatie nodig maar hulp.. |
|
|||
|
|||
haha, mooie reactie maar eerlijk gezegt heb ik zelf een galaxy s tegenwoordig. Moest het voor iemand uitzoeken. Misschien moet diegene hulp zoeken ja, zijn verder niet mijn zaken!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ah ik liep je maar een beetje te dollen hoor maar ik kan me serieus niet voorstellen waarom je zulke applicaties op je iPhone wilt hebben..
Ben zelf ook wel eens onzeker over of mijn vriendin mij trouw is (maar ik heb dan ook een BLOEDmooie vriendin!) maar hier was ik niet op gekomen.. Je hebt me op een idee gebracht! Ik wil ook zo'n applicatie! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Of zou je vriend het serieus ergens anders voor nodig hebben?
Ik ben er wel heel benieuwd naar.. Ben ook heel benieuwd of er zulke applicaties bestaan.. |
|
||||
|
||||
Gewoon een lelijke partner nemen, hoef je geen zorgen te maken
|
|
|||
|
|||
Of je geeft je vriendin een boerka! Is goedkoper dan een iPhone.
|
|
||||
|
||||
Aangezien men hier niet normaal kan reageren gaat er voor nu een slotje op. Mocht de topic starter toch nog vragen hebben wil ik hem vragen een nieuwe topic te starten
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Afluisteren iPhone 3gs | Bogey1977 | iPhone algemeen | 1 | 18-05-11 01:54 |
Kosten afluisteren Visual Voicemail = 0? | iPhoneWhitey | iPhone algemeen | 2 | 18-08-08 20:07 |
|
|