Afluisteren iPhone 3gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, Mijn vriendin heeft ooit een iPhone3GS van haar ex (toenmalige partner) gekregen, en wij weten 99% zeker dat hij ons op 1 of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Afluisteren iPhone 3gs
Hoi hoi,
Mijn vriendin heeft ooit een iPhone3GS van haar ex (toenmalige partner) gekregen, en wij weten 99% zeker dat hij ons op 1 of andere manier afluisterd... Hoe kunnen wij de iPhone checken, of het via de iPhone gebeurd? Het is een gejailbreakte iPhone... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of er een bepaalde tweak is die dat kan, misschien moet je even bij cydia -> beheren -> Pakketten gaan en kijken of er misschien iets verdacht tussenzit.
Als je zeker wil zijn kan je altijd een backup maken -> je iphone herstellen -> backup terugzetten -> weer opnieuw jailbreaken. Hierdoor zijn alle gejailbreakte applicaties/tweaks weg en moet je die weer opnieuw installeren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4g afluisteren | Joeldebull | Jailbreak apps en thema's | 9 | 19-10-10 14:06 |
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? | chmderksen | Archief | 1 | 15-02-10 11:09 |
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA | VeeGee | Koopinformatie België | 4 | 04-11-09 16:02 |
Kosten afluisteren Visual Voicemail = 0? | iPhoneWhitey | iPhone algemeen | 2 | 18-08-08 20:07 |
|
|