Zoek mijn iPhone 'vergeet' ID/wachtwoord discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik de app 'Zoek mijn iPhone' opstart krijg ik (bijna) altijd de melding: 'Ingevoerde Apple ID of wachtwoord is onjuist'. Vervolgens geef ik weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoek mijn iPhone 'vergeet' ID/wachtwoord
Als ik de app 'Zoek mijn iPhone' opstart krijg ik (bijna) altijd de melding: 'Ingevoerde Apple ID of wachtwoord is onjuist'. Vervolgens geef ik weer het juiste ID/wachtwoord in en alles werk naar behoren.
Ik heb er '(bijna)' bij staan, omdat het tijdens het testen wel altijd goed gaat. Alleen als ik het nodig heb gaat het mis. En dat is meestal na enige tijd niet gebruiken. Het lijkt erop dat er time-out op zit. Wat is jullie ervaring? Blijft de ID/wachtwoord bewaard of moet je hem ook altijd opnieuw ingeven? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik moet hem altijd opnieuw invoeren. Lijkt me ook wel zo veilig.
|
|||
|
|||
Log jij uit als je de applicatie verlaat, of sluit je hem gewoon af?
|
|
||||
|
||||
Meestal sluit ik de app gewoon af.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone 'vergeet' het wachtwoord van mijn Wi-Fi | Eyko | Wi-Fi | 8 | 15-11-09 12:30 |
T-mobile vergeet mijn huidige abbo op te zeggen | nowayjose | Odido (T-Mobile) | 4 | 27-11-08 14:50 |
Wi-Fi vergeet wachtwoord | macron | Wi-Fi | 0 | 27-08-08 00:26 |
Iphone vergeet mijn instellingen.. | steur00 | Unlock [archief] | 4 | 06-04-08 20:02 |
|
|