Iphone vergeet mijn instellingen.. discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone vergeet telkens mijn instellingen zoals the weather optie en de stocks optie.. Als ik bijv. Amsterdam toevoeg aan het weer, daarna naar het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone vergeet mijn instellingen..
Mijn Iphone vergeet telkens mijn instellingen zoals the weather optie en de stocks optie.. Als ik bijv. Amsterdam toevoeg aan het weer, daarna naar het hoofmenu ga, en weer terug, staan the Weather weer op Cupertino.
Hetzelfde liedje bij Stocks... Heeft iemand hier een oplossing voor? en of hetzelfde probleem? Bij voorbaat dank! Groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
88fix ofzo. Kijk effe in het topic iPWN tool final.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ah wou net een topic openen onwijs irritant dit probleem ff de fixes bekijken
@ cath ik heb het gerpobeerd maar krijg deze foutmedling zsh: Commoand not found Chown dus geprobeerd zonder chown zsh"command not found -r Laatst gewijzigd door Biatelli; 06-04-08 om 18:24. |
|
||||
|
||||
heb je unlockt met iliberty ??
indien ja restore je iphone en installeer iliberty opnieuw dit maal ga je niet de patch/fix installeren van iliberty maar neem je hier annuleren.. ulock je phone opnieuw en problem solved ;-) grtz B Laatst gewijzigd door bartos; 06-04-08 om 20:04. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zoek mijn iPhone 'vergeet' ID/wachtwoord | RunningArchie | iPhone algemeen | 3 | 18-05-11 09:33 |
Instellingen > Telefoon > Mijn nummer > Onbekend ?! | lvc | iPhone algemeen | 3 | 26-04-10 18:45 |
Mijn iPhone 'vergeet' het wachtwoord van mijn Wi-Fi | Eyko | Wi-Fi | 8 | 15-11-09 12:30 |
T-mobile vergeet mijn huidige abbo op te zeggen | nowayjose | Odido (T-Mobile) | 4 | 27-11-08 14:50 |
iPhone vergeet diverse instellingen | PattiMan | Unlock [archief] | 2 | 19-05-08 11:55 |
|
|