Lock calendar & clear lockscreen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Je mag mij ook altijd een PM sturen! ;-)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Je mag mij ook altijd een PM sturen! ;-)
Laatst gewijzigd door CharlieCharlo; 30-11-10 om 15:04. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
da zou idd mogelijk moeten zijn, maar dan moet je ergens een goede (vertrouwbare) source kunne vinden waar de "gekraakte" versie van LockInfo op staan..
Maar ik heb hem wel degelijk gekocht, dat vind ik zijn geld wel waard |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
LockInfo werkt niet goed onder 4.3.1 hebben meer mensen hier last van?
20 sec werkt niet meer haperende Cydia screens alarms die afblijven gaan Na verwijdering geen last meer van bovenstaande maar mis LI wel ;( |
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren wel gemerkt dat er een nieuwe update is gekome van Lockinfo. Kweet niet of je deze al geupdate hebt?
Maar dat is de reden waarom je je jb iPhone nooit meteen moet updaten ookal is er een jb van. In Cydia zijn ze namelijk vaak traag met update voor nieuwere fw. Even wachte denk ik zo.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
lock calendar zonder jailbreak? | robert90 | iPhone Apps | 4 | 01-02-11 20:49 |
Vastloper bij installeren "Lock Calendar"? | mphoogeveen | Archief | 3 | 14-10-09 20:17 |
Alternatief voor IntelliScreen (bv. Lock Calendar) | stefonline | Jailbreak apps en thema's | 70 | 30-06-09 16:37 |
|
|