Winterboard vraagje (Slide bar) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben vandaag aan de slag gegaan met winterboard. Nu heb ik een vraagje om mijn slider aan te passen (dit werkt niet helemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Winterboard vraagje (Slide bar)
Hallo,
ik ben vandaag aan de slag gegaan met winterboard. Nu heb ik een vraagje om mijn slider aan te passen (dit werkt niet helemaal zoals ik het wil). Hij moet als volgt worden: Ik heb de bestanden hiervoor gedownload. Via iPhonebrowser ga ik naar: /private/var/stash/themes Hier kopieer ik het mapje... Vervolgens zet ik het via winterboard aan en respring ik... Gevolg, mn zelfde slider staat er nog... Iemand tips? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Aanvulling: ook als ik een slider via cydia download en in winterboard activeer doet hij het niet. Mis ik een dependency ofzo?!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dataverbruik in status bar | dennis_rnb | Jailbreak apps en thema's | 7 | 06-03-11 20:55 |
slide bar text veranderen werkt niet? | bierdopj | Jailbreak apps en thema's | 0 | 15-02-10 17:53 |
vraagje over categorien in winterboard | francebramie | Archief | 9 | 06-05-09 02:38 |
slide bar veranderen. | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 35 | 27-05-08 02:19 |
|
|