//

Contacten overzenden via Bluetooth

Contacten overzenden via Bluetooth discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe ik contacten kan overzenden via Bluetooth? Bijv naar m'n carkit? Heb ibluenova maar daar kan het niet mee tenzij het via 'other ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-10-10, 10:49
dborghouts dborghouts is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Groot-ammers
Berichten: 10
Standaard Contacten overzenden via Bluetooth

Weet iemand hoe ik contacten kan overzenden via Bluetooth? Bijv naar m'n carkit? Heb ibluenova maar daar kan het niet mee tenzij het via 'other files' moet maar dan weet ik niet waar ik dan de contacts kan vinden in het filesysteem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-10-10, 11:20
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Weet niet welke carkit je hebt maar contacten zullen automatisch gesynct worden als je in je auto stapt en BT verbinding maakt met je carkit. Of dit wel of niet gebeurd kun je wel instellen in je iPhone als je op de pijl van de verbinding drukt, maar standaard staat contacten syncen: aan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dborghouts Bekijk bericht
Weet iemand hoe ik contacten kan overzenden via Bluetooth? Bijv naar m'n carkit? Heb ibluenova maar daar kan het niet mee tenzij het via 'other files' moet maar dan weet ik niet waar ik dan de contacts kan vinden in het filesysteem
  #3  
Oud 22-10-10, 12:07
dborghouts dborghouts is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Groot-ammers
Berichten: 10
Standaard

Heb een pioneer autoradio/carkit. De optie contacts sync zie ik niet op de iPhone. Carkit zal het wel niet ondersteunen. Vandaar dat ik de contacten handm over wil zenden
  #4  
Oud 22-10-10, 16:01
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Ben bang dat deze carkit het syncen van contacten inderdaad niet ondersteunt. Voor de iPhone optie waar ik het over had:

Ga naar Bluetooth en dan zie je als het goed is je carkit naam (als koppelen gelukt is) onder 'apparaten' staan. Als je op de naam klikt (volgens mij op pijltje aan rechterkant) krijg je een menu waarin je uit/aan kan zetten wat je gesynct zou willen hebben. Let op, ik zit op firmware 4.1, weet niet of dit menu in oudere firmware bestond.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dborghouts Bekijk bericht
Heb een pioneer autoradio/carkit. De optie contacts sync zie ik niet op de iPhone. Carkit zal het wel niet ondersteunen. Vandaar dat ik de contacten handm over wil zenden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contacten via bluetooth pvadam iPhone algemeen 0 26-11-10 22:18
Contacten sturen via Bluetooth Koevoeter Jailbreak apps en thema's 0 18-09-10 22:36
contacten overzenden via bluetooth marcelca Jailbreak apps en thema's 1 23-02-10 17:59
Contacten snel doorsturen zonder bluetooth sossienl iPhone Apps 5 12-03-09 07:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:58.