Winterboard Thema op je lockscreen (Lockinfo) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een winterboard thema geinstalleerd. Maar het lukt me niet om de wallpaper van het thema op de achtergrond van mijn lockscreen te krijgen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Winterboard Thema op je lockscreen (Lockinfo)
Ik heb een winterboard thema geinstalleerd. Maar het lukt me niet om de wallpaper van het thema op de achtergrond van mijn lockscreen te krijgen. Ik draai ook Lockinfo. Miischien daarom? Hoop dat ik het kan combineren...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet het plaatje downloaden, via itunes op je iphone zetten en dan instellen voor lockscreen
anders zal het je echt niet luken. |
|
|||
|
|||
Oke bedankt dan ga ik daar een wallpaper bij zoeken, en dat via Itunes in mijn telefoon zetten.
|
|
|||
|
|||
is element (cydget) eigenlijk al van een update voorzien voor 4.X?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tijd in lockinfo, lockscreen klopt niet met agenda | bernardwelkers | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-12-11 13:14 |
lockscreen veranderd niet met winterboard | Roosss | Jailbreak apps en thema's | 0 | 07-04-11 20:46 |
LockInfo-thema's | Becksteen | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-11-10 16:27 |
Winterboard Thema's | Guest-20191128132130 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-10-10 14:14 |
Winterboard Thema | deliyurek007 | Archief | 2 | 27-05-09 00:53 |
|
|