Steffwiz discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik ging in cyda > Repository > Steffwiz installeren nu blijft die hangen op Running ( installeren ) Downloading packages... hij gaat niet door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia hangt op 'Running' + Fix!
Hallo!
Ik ging in cyda > Repository > Steffwiz installeren nu blijft die hangen op Running ( installeren ) Downloading packages... hij gaat niet door en als ik cydia afsluit dmv home button en dan terug naar cydia ga dan gaat die gewoon weer verder:l Iemand hulp? iPhone 3G iOS4.1 Jailbroken Sn0wbreeze 2.0.2 Fix: Harde reset uitvoeren Laatst gewijzigd door Need-iPhone; 24-10-10 om 20:58. Reden: Fix toegevoegd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Via sbssettings -> processes even uitzetten (ervan uitgaande dat je sbsettings heb). en dan opnieuw proberen
|
|||
|
|||
ik heb sbsettings, dat werkte echter niet
ik heb vanochtend een Harde reset uitgevoerd en nu doet Cydia weer normaal. |
|
|||
|
|||
Klopt hij loopt soms vast...dan ff uitzetten en opnieuw aanzetten bij steffwizz kun je all sources downloaden en daar kun je ook weer leuke dingen in downloaden
|
|
||||
|
||||
Goed om te horen dat het probleem is opgelost.
Dan kan deze discussie wel weer op slot. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|