Cydia crashed iphone? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste mensen. Vandaag wou ik android installeren dat heb ik ook gedaaan wanneer dat klaar was reboote ik mijn iphone. ik zat op android ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia crashed iphone?
Hallo beste mensen.
Vandaag wou ik android installeren dat heb ik ook gedaaan wanneer dat klaar was reboote ik mijn iphone. ik zat op android lockscreen en dan wou ik me code invoeren en die zegt gewoon dat die fout is? ik wist niet hoe ik het eraf kreeg geraakte gewoon nergens binnen. ik liet hem even zo staan en ineens krijg ik mijn iphone niet meer aan niks meer kan niet opladen helemaal niks. Best iphone liefhebbers ik smeek jullie help mij dit op te lossen. ik heb een iphone 2g 1.1.3 Het heeft lang geduurd om al het geld voor mijn iphone te krijgen Zeer fel bedankt! En als er ooit iets voor jullie scheelt misschien kan ik je wel helpen. MVG Joren |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
pff android of een android theme
dat zijn 2 verschillende dingen het is of AndroidOS of iOS met android jasje.. mocht het het thema zijn, dan moet je je iPhone bellen met een ander nummer opnemen, homebutton drukken en via cydia Theme verwijderen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Android op een 3GS?
Met welke instructie en download heb je dat dan gedaan?
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik moet nu van de computer af. Ik hoor hopelijk morgen van je. Maar ik heb iphone 3 jaar ofzo ik vraag me af is ie gewoon stuk? wat me raar zou lijken zo ineens maar ja bedankt maatje Laatst gewijzigd door XIII; 24-11-10 om 21:59. Reden: Berichten samengevoegd |
|
||||
|
||||
Tja, er staat ook dit:
As I mentioned above, the iPhone 3G is the best supported iOS device (and currently only it and the 2G work with the method above, I believe). Ik heb nog niet op internet gezien dat het (ook) op een 3GS werkt. Kun je jouw iPhone nog in DFU of recovery mode zetten en een officiële Apple firmware installeren? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hmm moet nu echt door.
Laat me misschien even iets weten op email adres: EN mijn iphone kan ik niet eens meer insteken er gbeurt niks Ommmmggg hij starrte terug op maar nu zit ik weer in android? Laatst gewijzigd door joppiejo; 24-11-10 om 22:05. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
||||
|
||||
We helpen je hier op weg, maar je zult ook echt wat zelfredzaamheid moeten tonen...
Van mij krijg je dus geen mail. Ivm spam-robots adviseer ik je om dat adres ook weer te verwijderen. |
|
|||
|
|||
Ik heb het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! super fel bedankt! jij bent geweldig! echt hoe kan ik u bedanken????
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor het bedanken. Veel plezier weer met je iPhone.
Omdat het probleem is opgelost (en uitzonderlijk is) kan hier een slotje op. |
Labels |
android, crash, cydia, kapot |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia crashed na klik op manage-packages | themasterf | Jailbreak apps en thema's | 8 | 19-03-11 02:04 |
Waarom crashed iPhone??? | paulT | iPhone algemeen | 0 | 08-10-10 18:39 |
Cydia crashed, OpenSHH nooit geinstalleerd | ViktorR | Jailbreak apps en thema's | 3 | 22-06-10 22:46 |
Iphone crashed?!? | gigi-2 | Unlock [archief] | 5 | 21-03-08 10:03 |
|
|