Iphone geluid probleem/vraag discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Sinds vandaag is mijn bundel bij T-mobile ingegaan icm de iphone 4. Ik heb een probleem met de geluidsinstellingen van de iphone. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone geluid probleem/vraag
Hey allemaal,
Sinds vandaag is mijn bundel bij T-mobile ingegaan icm de iphone 4. Ik heb een probleem met de geluidsinstellingen van de iphone. Als ik bijvoorbeeld een App als Angry Birds ga spelen zet ik het geluid laag (2 blokje meestal) omdat hij anders keihard staat en storend is voor mensen om me heen. Vervolgens stop ik met de App en word een tijdje later gebeld, blijkt dat het geluid van de ringtone ineens heel laag staat. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Hoe kan ik dus mijn ringtone een vast volume geven maar die van andere apps handmatig instellen met de knoppen aan de zijkant? Ik vind het wel raar. Dit is de eerste telefoon waarbij de beltoon wordt beinvloed met de knoppen aan de zijkant. Is in mijn ogen dus niet echt over nagedacht daar bij Apple Ik heb een jailbreak dus een cydia tweak (mocht die er zijn) is ook welkom. Hoop echt dat er zo'n tweak ergens te vinden is |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Instellingen > Geluiden
Dan bij Beltoon en meldingen zie je een switch "Wijzig met knoppen". Als je die uitzet, wordt het volume van de beltoon niet meer beïnvloed door de knoppen aan de zijkant
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Ik heb naar die optie gezocht maar ik kan hem echt niet vinden . Onder ''instellingen'' '''geluiden'' "beltoon" heb ik alleen maar : "Aangepast" en "Standaard". Zit ik in het verkeerde menutje?
|
|
|||
|
|||
ik zie ook de optie "beltoon en meldingen" nergens staan
|
|
||||
|
||||
Wanneer je in 'Geluiden' zit zie je bovenaan 'Geluid uit' Met de optie Trillen aan of uit te zetten.
Wat staat daaronder?
|
|||
|
|||
Daaronder staat Geluid aan met de opties:
Trillen: schuif aan uit Volume schuifje Beltoon Nieuw bericht Nieuwe voicemail Nieuwe email enz enz Staat daar bij jou wat anders? Laatst gewijzigd door Mohawk Mandjong; 24-11-10 om 15:13. |
|
||||
|
||||
Dit staat er bij mij:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zou dan misschien kunnen dat het een functie van ios 4.1 is.
Het is mij eigenlijk nooit opgevallen of het er eerder al stond. |
|
||||
|
||||
Update je iOS naar 4.2.1
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dus als ik het goed begrijp is jemmie de enige die geluid afzonderlijk van elkaar kan regelen. Ik zit ook op 4.1 met een iPhone 4 met jailbreak. Hoe kan dat dan?
Jemmie is het geen cydia app die dat regelt? De tekst is namelijk Engels op je nl iPhone? |
|
||||
|
||||
Niet de enige, Timmeh heeft dit ook
De uitleg is Engels de benamingen erboven niet. Zal eens bij mijn goede vriend, Google, navragen. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: Het lijkt inderdaad een functie van 4.2 te zijn: http://gumballtech.com/2010/11/03/ios-4-2-new-features/ Vreemd het staat me niet bij dat ik een cydia app heb die dit verzogt, en ook als ik mijn lijst met geinstalleerde cydia apps langs loop vind ik niet echt iets wat dit zou kunnen activeren. Sorry all, toch even wachten op de unthetered jb voor 4.2 Laatst gewijzigd door jemmie; 24-11-10 om 19:43. |
|
|||
|
|||
Dat is balen zeg. Ik was juist zo blij dat 4.2 niet de moeite waard was om naar te updaten (air print/play, who needs it), maar dit wil ik toch wel graag hebben .
Laatst gewijzigd door King1987; 24-11-10 om 22:19. |
|
||||
|
||||
Gaan we nu weer ontopic gr. King1987 Laatst gewijzigd door King1987; 24-11-10 om 22:20. Reden: offtopic :) |
|
|||
|
|||
Bedankt Jemmie! Dat is super duidelijk. Ik ga gelijk achter aptbackup aan. Nog 1 klein vraagje, je kunt dus gewoon je iphone herstellen/restoren via Itunes als je er net de nieuwste firmware op hebt gezet? Dat wist ik niet. Ik dacht dat hij dan ook gelijk de oude firmware restored (waar hij dus een backup van gemaakt heeft) maar ik begrijp hieruit dat dat dus niet zo is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Geluid probleem | BS'50 | iPhone algemeen | 1 | 14-12-09 11:16 |
iPhone 3G: TurboSim probleem/vraag | t2krambo | Unlock | 6 | 16-05-09 21:37 |
Vraag/Probleem (Email) | Sylerr | iPhone algemeen | 2 | 14-05-09 19:28 |
|
|