Cydia crashed na klik op manage-packages discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ik heb 4.2.1 jailbrake van greenpois0n uitgevoerd, als ik cydia open en naar manage ga en vervolgens packages kies, dan crashed cydia. Hoe kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia crashed na klik op manage-packages
hoi
ik heb 4.2.1 jailbrake van greenpois0n uitgevoerd, als ik cydia open en naar manage ga en vervolgens packages kies, dan crashed cydia. Hoe kan ik dit oplossen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb het zelfde probleem, ben heel erg benieuwd naar het antwoord.
Als ik een source toe wil voegen crashed het programma komt SB te voorschijn |
|
|||
|
|||
Exact hetzelfde probleem. Na een poging tot het openen van packages klapt Cydia eruit.
|
|
|||
|
|||
En ook ik heb het zelfde probleem als ik op Cydia klik en dan Beheren en dan Paketten dan valt ie bij mij er ook uit. IEmand hier raad mee AUB >?
|
|
|||
|
|||
Inmiddels heeft het probleem zichzelf opgelost.
Geen idee hoe, maar alles draait nu zoals het hoort en ik kan alles weer beheren. |
|
|||
|
|||
Bij mij treed het niet meer op...
Heb wel de handmatig toegevoegde sources verwijderd, daarna changes-refresh uitgevoerd. En vervolgens weer de sources toegevoegd, maar heb wel een aantal sources die ik in het begin had niet toegevoegd. Misschien dat die sources problemen veroorzaakten. Dus jullie kunnen bv. 1 voor 1 toevoegen en gelijk testen of je bij de packages bij kan.... |
|
|||
|
|||
Net geprobeerd al die sources te verwijderen maar zonder resultaat .
|
|
||||
|
||||
Ik had dit probleem ook en heb het opgelost door Cydia op de volgende manier opnieuw te installeren.
Download laatste versie van Cydia: cydia_1.0.3366.7.iphoneos-arm.deb Plaats dan het .deb bestand mbv bijv. iPhoneExplorer in: Root Directory/var/root/Media/Cydia/AutoInstall Als de map niet bestaat, maak hem dan aan. Reboot je iPhone en daarna zou Cydia weer normaal moeten werken. Dit heeft bij mij wel geholpen. Deze manier verwijderd niet je huidige sources/installed packages. Al is het altijd verstandig om even een backup te maken (PKGBackup). Hoop dat het voor jullie ook werkt. Good luck! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Incl. stap voor stap uitleg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
packages installeren met cydia | juiicieneo | Jailbreak apps en thema's | 5 | 26-01-11 00:32 |
packages in cydia verdwenen | Dragracer187 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 21-03-10 21:54 |
Handmatig Cydia packages verwijderen? | ALK | Jailbreak apps en thema's | 0 | 05-03-10 14:46 |
Cydia More Packages Sources... | deliyurek007 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-04-09 12:11 |
|
|