packages installeren met cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een paar packages geïnstalleerd via cydia maar kan ze nergens terugvinden. En als ik mijn winterboard open en themes selecteer veranderd er niets. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
packages installeren met cydia
Ik heb een paar packages geïnstalleerd via cydia maar kan ze nergens terugvinden. En als ik mijn winterboard open en themes selecteer veranderd er niets. Kan het zijn dat ik de verkeerde heb gedownload? Ik heb ispw 4.2.1.
Heeft iemand enig idee wat er fout gaat? bvd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook. Kan ze ook nergens vinden. waaromwordt er op deze topic niet gereageerd?
Marc |
|
|||
|
|||
slapende mensen
|
|
|||
|
|||
wie weet 05.15.04 jailbreak aub help
|
|
|||
|
|||
wie weet modemfirmware 05.15.04 jailbreak aub help
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem als juiicieneo,
Het lukt maar niet Kan iemand ons helpen aub? |
Labels |
cydia, ispazio, themes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
packages in cydia verdwenen | Dragracer187 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 21-03-10 21:54 |
Handmatig Cydia packages verwijderen? | ALK | Jailbreak apps en thema's | 0 | 05-03-10 14:46 |
Cydia More Packages Sources... | deliyurek007 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-04-09 12:11 |
Cydia vol met packages... hoe? | vdvorst | Jailbreak apps en thema's | 3 | 06-11-08 11:22 |
[ Pwnage ] Packages om mee te laten installeren !! | Destiny | iPhone algemeen | 9 | 19-04-08 23:31 |
|
|