Menu vanzelf doorelkaar discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal Als ik mijn menu in orde zet dat is hij 2 dagen er na weer door elkaar is er misschien een tweak in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Menu vanzelf doorelkaar
Hoi allemaal
Als ik mijn menu in orde zet dat is hij 2 dagen er na weer door elkaar is er misschien een tweak in cydia dat dat niet gebeurt en als ik mijn iphone uit zet en dan weer aan krijg ik iconen met de naam symbool maar de naam staat er niet onder wordt ik naar een lege bladwijzer in safari gestuurd heeft iemand dit ook gehad of weet iemand een oplossing dan hoor ik het graag Iphone 3gs FW 4.1(8B117) met jailbreak van limera1n Beta |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
wat heb je allemaal in cydia geinstalleerd.. :l
|
|
|||
|
|||
Maakt dat wat uit dan?
|
|
|||
|
|||
Dat ligt aan infinifolders en foldersinfolders. Heb dat probleem ook gehad, zeer irritant. Heb nu folderenhancer, die werkt perfect!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten vermenigvuldigd vanzelf | spangenberg | iTunes | 0 | 17-01-11 01:55 |
iPhone 4 vanzelf uitgeschakeld | nvs | iPhone algemeen | 3 | 31-10-10 21:14 |
Iphone vanzelf op stil | mathijstpieters | iPhone algemeen | 2 | 12-07-10 16:49 |
Programma's sluiten vanzelf | ikkuh | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-10-08 00:01 |
Sim 'locked' vanzelf | dutchwoud | iPhone algemeen | 2 | 15-09-08 10:02 |
|
|