Snes4iphone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren via cydia SNES4IPHONE gekocht en nu moeten er ROM's toegevoegd worden maar daar snap ik de ballen van... Ik open het programma ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Snes4iphone
Ik heb gisteren via cydia SNES4IPHONE gekocht en nu moeten er ROM's toegevoegd worden maar daar snap ik de ballen van...
Ik open het programma en dan vraagt ie of ik roms wil openen en dan klik ik ja Vervolgens opent ie google en dan zou ik op een site moeten gaan en daar tussen spelletjes zoeken. Ik snap niet op welke ik moet klikken want het zijn allemaal zip's ik dacht ik moetr gewoon op add drukken (rechtsboven) maar ik weet niet welke url ik daar moet invullen??!! Is er een url die ik in kan vullen bij add zodat ik gelijk een hele zwik spelletjes kan spelen of is er een lijst dat per spel aangeeft welke url dat is? Is voor mij sowieso erg slecht leesbaar op de iphone... Miss via de computer doen? Kortom wie kan mij helpen?? Thanks alvast! edit: oplossing gevonden dus kan slotje op!!! Laatst gewijzigd door jayblo; 01-11-10 om 17:23. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij moet dit met SSH worden gedaan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Super Nintendo: snes4iPhone nu officieel beschikbaar | jorsan | Jailbreak apps en thema's | 68 | 15-05-10 20:25 |
Default snes4iphone v2.0.0 goes public! sound+performance+fixes! | Bomans | Jailbreak apps en thema's | 7 | 28-05-08 19:23 |
snes4iphone saved niet? | Steef | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-03-08 01:45 |
|
|