snes4iphone saved niet? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hey jongens ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen ik hou erg van spelletjes spelen en daarom heb ik meteen snes4iphone erop gezet het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
snes4iphone saved niet?
hey jongens ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen ik hou erg van spelletjes spelen en daarom heb ik meteen snes4iphone erop gezet het enige probleem is dat hij mijn save games van me roms niet opslaat ik kies bij super mario world bijvoorbeeld gewoon save game en continue vervolgens stop ik het spel en klik ik mario weer aan en kan ik weer opnieuw beginnen bij saved games staat ook helemaal niks wat doe ik fout???
alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De owner is de eigenaar van de folder en daar zijn de rechten op afgestemt. Als je de rechten op 0777 zet is de owner niet meer van belang. De owner moet mobile zijn voor de genoemde folder en bestanden. Maar zoals gezegt het makkelijkste is de folder /private/var/mobile/Library/Preferences en alles dooronder op 0777 te zetten.
Maar als je het netter wil doen kun je het beste onderstaand commando uitvoeren: Code:
chown -R mobile:mobile /private/var/mobile Laatst gewijzigd door ControlSje; 09-03-08 om 01:57. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Snes4iphone | jayblo | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-11-10 23:36 |
iOS 4 functie: Saved State | SteveLeviathan | iPhone Apps | 6 | 22-07-10 00:27 |
probleem met 'saved photos' | Muchachooo | iPhone algemeen | 3 | 07-07-10 14:05 |
saved games | Shorty007 | iTunes | 2 | 31-08-09 16:33 |
Iphone 1.1.2 > 1.1.4 SAVED niet meer!! | lucianotheone | iPhone algemeen | 0 | 22-04-08 17:07 |
|
|