probleem met 'saved photos' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik een afbeelding download via pingchat! of simpelweg een screenshot maak van mijn ipod touch verschijnen deze niet in mijn saved photos... weet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem met 'saved photos'
als ik een afbeelding download via pingchat! of simpelweg een screenshot maak van mijn ipod touch verschijnen deze niet in mijn saved photos... weet iemand wat er aan de hand is?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb ik ook last van, saved photo's verschijnen nooit in mijn fotorol, screenshots wel altijd.
|
|||
|
|||
net getest, ook via PhotoShare komen foto's niet binnen...
|
|
|||
|
|||
ik ben er net achtergekomen mbv DiskAid dat mijn ipod touch om een of andere reden de directory .../DCIM/100APPLE heeft, de 'Camera Roll' van de iphone. Hij staat in DiskAid ook onder Camera Roll, maar gek genoeg zegt DiskAid zelf dat dit alleen verschijnt als er een iPhone wordt aangesloten omdat een iPod Touch die map niet heeft.
De mijne dus wel. Overigens zit dit in mijn backup, ik heb namelijk sinds een paar dagen een nieuwe ipod touch aangezien mijn oude is gestolen, en zodra ik mijn backup terugzette trad hetzelfde probleem opnieuw op. |
Labels |
ipod touch saved photos |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4 functie: Saved State | SteveLeviathan | iPhone Apps | 6 | 22-07-10 00:27 |
saved games | Shorty007 | iTunes | 2 | 31-08-09 16:33 |
Iphone 1.1.2 > 1.1.4 SAVED niet meer!! | lucianotheone | iPhone algemeen | 0 | 22-04-08 17:07 |
snes4iphone saved niet? | Steef | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-03-08 01:45 |
|
|