Hoe verander je Icon namen naar het Nederlands? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, bij het instellen van een thema (Winterboard) die gedownload is via Cydia veranderen niet alle icons mee. Dit komt doordat mijn telefoon niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe verander je Icon namen naar het Nederlands?
Beste mensen,
bij het instellen van een thema (Winterboard) die gedownload is via Cydia veranderen niet alle icons mee. Dit komt doordat mijn telefoon niet van Nederlandse maak is. Nu is mijn vraag, hoe zorg ik ervoor dat ik de namen van mijn iconen kan veranderen die dit niet doen bij het instellen. Ik heb het 1 en ander al opgezocht (OpenSSH), maar naar lang vogelen kom ik er niet uit. Kan iemand mij een stap-voor-stap plan vertellen hoe ik dit moet doen? Reden is vooral de theme 'Illumine' > een echte aanrader als je telefoon automatisch alle icons verandert Alvast bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet via een programma alle iconen die niet mee veranderen van naam veranderen. Zoals het icoontje clock naar klok.Ik ben daar een hele tijd mee bezig geweest om dat te doen met de iconen van het illumine thema.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie. Ik heb dat dus ook geprobeerd, maar ik snap er niks van. Vandaar dat ik dus ook een letterlijke beschrijving wil hoe je dat moet doen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit heb ik toen ook gedaan toen ik Orbz had Gr Stephan
|
|||
|
|||
Dankjewel man! Ben er mee bezig. Tis wel een gedoe zeg
|
Labels |
icons, illumine, openssh, thema |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe verander je de tekst..? | VIETBOY | Jailbreak apps en thema's | 6 | 22-02-11 11:33 |
Hoe verander ik me ipod naam??? | Silver-Apple | Archief | 1 | 05-08-09 08:25 |
Hoe verander ik me ipod naam??? | Silver-Apple | Archief | 1 | 05-08-09 08:23 |
hoe krijg ik mijn iphone uit de US in het nederlands | mike18 | Archief | 2 | 18-02-08 13:29 |
[1.1.2] Hoe verander ik mail icoon? | Lau | iPhone algemeen | 3 | 30-11-07 08:51 |
|
|