Wie kan helpen, probleem met Cydia thema's discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een thema heb gedownload van cydia, of gewoon via internet en het op mijn telefoon zet (iphone 3gs 16 gig) dan werkt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wie kan helpen, probleem met Cydia thema's
Als ik een thema heb gedownload van cydia, of gewoon via internet en het op mijn telefoon zet (iphone 3gs 16 gig) dan werkt het thema wel etc.
Maar het probleem is dat enkele icons zich maar veranderen in het icon van het thema, en het lockscreen blijft ook gewoon standaard. Hoe los je dit op, help me aub alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor een aantal ikoontjes zul je de naam moeten veranderen
Dus Phone.png naar Telefoon.png als je tenminste een nl foon hebt. Ik doe dat via ifunbox library/themes/thema/icons |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wie kan mij helpen? Cydia problemen | firefly85 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 28-07-10 18:11 |
Probleem wie kan mij helpen?? | joeyg19 | Archief | 5 | 24-06-09 11:28 |
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? | oc-recom | Unlock | 10 | 03-12-08 00:33 |
Opstart Probleem Wie Kan Me Helpen??? | martijntju | Archief | 3 | 26-06-08 21:01 |
Probleem met i-phone , wie kan helpen ?? | Max Wassink | Archief | 2 | 15-06-08 15:47 |
|
|