Nog meer mensen problemen met Cydia? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan cydia niet openen want na het openen zegt hij > LOADING en sluit af. Dus kan ik ook niets downloaden via Cydia. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan cydia niet openen want na het openen zegt hij > LOADING en sluit af.
Dus kan ik ook niets downloaden via Cydia. Ik heb 3 dagen terug een clean install gedaan, dus ik mag aannemen dat ik via blackrain de laatste versie van Cydia heb..... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb je anders iFile of Mobile Terminal?
|
|
|||
|
|||
Ik heb diskaid ifunbox en iphonebrowser, maar in geen van de drie krijg ik > /var/root/Media/Cydia/AutoInstall < te zien.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Groet, Smoke |
|
|||
|
|||
Is het raadzam om cidia te updaten?
Heb ik 1 keer gedaan en daarna werkte mijn iphone niet meer en moest ik hem updaten naar laatse versie os en kon daarna niet meer jailbreaken, wil dit nu voorkomen. Hij roept dat er een update is maar ik ben bang om dit te doen. Wat is wijsheid doen of niet? |
|
||||
|
||||
Ja het is zeker raadzaam. In de nieuwere versies zijn bugs en crashes opgelost, dus ik zeg doen
|
|
|||
|
|||
Hier ook iemand die problemen ondervindt met Cydia.
iOS 3.1.3 Cydia 1.0.3201-71. Heb een aantal programma's gedowload zoals MyBattery, StatusNotifier en een stuk of wat Wallpapers. De eerste 2 programma's verdwijnen onmiddellijk weer als ik ze opstart, de wallpapers vind ik helemaal nergens meer terug. Gezien het voorgaande dacht ik de Cydia versie te upgraden naar de laatste stand van zaken en deze zoals gezegd te plaatsen op de iPhone via de iPhone Explorer. Heb eerst AFC2add geïnstalleerd, zonder problemen, vervolgens gekeken naar de bewuste directory onder Media maar daar zitten geen mapjes meer onder. Voor mij was dat einde verhaal. Wat zou er verkeerd gegaan kunnen zijn? En hoe krijg ik de, als ik het goed zeg, Cydia apps aan de praat zoals wallpaper e.d. Voor alle hulp ben ik razend dankbaar. Laatst gewijzigd door i-HKA; 11-01-11 om 21:56. Reden: typos |
|
||||
|
||||
Als je geen mappen ziet onder Media, kan je ze gewoon zelf aanmaken.
|
|
|||
|
|||
Zo simpel is het..!
Bedankt. Maar weet iemand misschien ook waarom die programmaatjes niet werken? Zie hiervoor 2 draadjes terug. |
|
|||
|
|||
Misschien alleen voor os 4.2 ??
|
|
||||
|
||||
ik heb destijds mijn limerain van m'n iphone afgegooid. hoe kan ik nu cydia updaten??
|
|
||||
|
||||
Als je nou eens de vorige posts leest, dan weet je het.
|
|
|||
|
|||
Ik krijg JBsettings er niet op ?
Als ik zoek in Cydia welke moet ik dan nemen , sb setting buuf token of ,sbsettings bluepad as of, sbsettings camHD ?? Deze 3 zie ik in het scherm als ik in cydia zoek ,meer niet |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bedankt ,gelukt.
|
|
|||
|
|||
cydia icon is weg, kan iemand me helpen, ik heb opnieuw jb maar cydia komt niet<
alvast bedankt, |
|
|||
|
|||
Citaat:
reboot teatherd ipod |
|
|||
|
|||
Is geen oplossing. Hij blijft afsluiten.
|
|
|||
|
|||
Hee thanks bij mij is het verholpen om cydia op nieuw te installen via deb:
bedankt allemaal |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mogelijke oplossing voor mensen met batterij problemen, warme iphones, enz... | putiwan | iPhone algemeen | 20 | 23-12-10 18:54 |
ios 4.2.1 problemen wie nog meer? | markjan | Archief | 1 | 30-11-10 18:06 |
zijn er meer mensen met probleem downloaden infini? | gserban | Jailbreak apps en thema's | 3 | 10-10-10 21:02 |
|
|