Nog meer mensen problemen met Cydia? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben de wanhoop ook een beetje nabij, ik heb me echt werkelijk waar suf gezocht, maar het lost m'n probleem niet op. Ik kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben de wanhoop ook een beetje nabij, ik heb me echt werkelijk waar suf gezocht, maar het lost m'n probleem niet op. Ik kan in Cydia werkelijk waar geen fatsoenlijke applicatie vinden. Om even wat voorbeelden te geven, SBsetting, BiteSms, Mxtube, ik kan ze gewoon niet vinden in Cydia. Iemand die me kan helpen? Draai onder versie 4.2.1. met een iphone 4.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als je hem echt niet ziet, kan je naar Manage > Sources > BigBoss
Dan scroll je naar de S, je ziet dan SBSettings met een smiley citaat enkele reacties terug. |
|
||||
|
||||
Installeer Cydia opnieuw, misschien zit er een klein foutje in??
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
als je deze topic terug leest kom je dat vanzelf tegen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mogelijke oplossing voor mensen met batterij problemen, warme iphones, enz... | putiwan | iPhone algemeen | 20 | 23-12-10 18:54 |
ios 4.2.1 problemen wie nog meer? | markjan | Archief | 1 | 30-11-10 18:06 |
zijn er meer mensen met probleem downloaden infini? | gserban | Jailbreak apps en thema's | 3 | 10-10-10 21:02 |
|
|