knipperend beeld na jailbreak discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, na gister mijn iphone te hebben gejailbreakt, heb ik nu een knipperend beeld als ik ie iets doet. heb het meerdere malen geprobeerd. heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
knipperend beeld na jailbreak
Goedemorgen,
na gister mijn iphone te hebben gejailbreakt, heb ik nu een knipperend beeld als ik ie iets doet. heb het meerdere malen geprobeerd. heb de iphone wel al op 4.2 draaien, kan dat de oorzaak zijn?? had het nog ergens gelezen, maar kon het gisternacht niet meer terug vinden. bvd huubke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
tevens werkt safari niet meer?????
|
|
||||
|
||||
Herstellen en opnieuw jailbreaken misschien de oplossing? Moet je wel goed herstellen en niet dat je naar 4.2.1 gaat (shift + herstellen)
|
|||
|
|||
dus ik zou een oudere rom versie moeten installeren?
kan ik deze ook ergens vinden? in ieder geval niet op mijn pc, deze is pas weer opnieuw opgebouwd na een crash van mijn harde schijf. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
Raar beeld? Help? | Barendcameraad | iPhone algemeen | 0 | 04-02-11 23:50 |
1/4 beeld | mykey73 | iPhone algemeen | 24 | 27-10-10 18:08 |
iPad: Na jailbreak gereset en nu apple logo in beeld? | Robberto | Jailbreak | 13 | 19-09-10 15:26 |
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email | Albertine | iPhone algemeen | 5 | 08-02-09 23:44 |
|
|