Melding calendar discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had graag geweten of het mogelijk is om de melding van calendar standaard te activeren op 2 uur voordien. Nu staat dit op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Melding calendar
Hallo,
Ik had graag geweten of het mogelijk is om de melding van calendar standaard te activeren op 2 uur voordien. Nu staat dit op uit maar heb dit al een paar keer vergeten aan te zetten waardoor ik enkele afspraken heb gemist. Alvast bedankt voor alle tips Ruben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Helaas niet. Er zijn misschien wel Calendar apps verkrijgbaar waar je dat wel in kunt stellen. Is voor mij ook een probleem, begrijp ook niet waarom alarm niet standaard aan staat.
|
|
||||
|
||||
In Week Call kun je dit, en nog wat andere settings aanpassen. Deze werkt gewoon met de standaard agenda, maar heeft oa een week weergave.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
exchange group calendar en other user calendar on iphone | XXhunter | iPhone algemeen | 0 | 28-12-10 11:06 |
calendar | rudeboy | iPhone algemeen | 1 | 05-08-09 21:43 |
Calendar | Sander.torfs | iPhone algemeen | 5 | 19-12-08 00:18 |
Verjaardagen in de calendar | antimaterie | iPhone Apps | 8 | 13-09-08 19:32 |
MobileMe (calendar) | snurkie | Desktop-applicaties | 7 | 14-08-08 10:08 |
|
|