MobileMe (calendar) discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de trial versie. Ik heb alle eredivisie wedstrijden voor het seizoen 2008/2009 geimporteerd in Microsoft Office Outlook 2003 in mijn Windows Vista desktop. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MobileMe (calendar)
Ik heb de trial versie.
Ik heb alle eredivisie wedstrijden voor het seizoen 2008/2009 geimporteerd in Microsoft Office Outlook 2003 in mijn Windows Vista desktop. Alle wedstrijden verschijnen in Mobile Me Calandar ( echt mooi en handig), maar tot op heden kan ik niets terug vinden in de AGENDA van mijn iPhone. Wat gaat er mis of wat doe ik verkeerd ??? Oplossing: in Outlook Beeld>Rangschikken op>Huidige weergave>Op categorie. Toen werden ze ineens wel zichtbaar. Toeval ??? Daarna outlook terugzetten op Beeld<Rangschikken op< Huidige weergave< op datum. En klaar is Kees . Het ging trouwens om 306 records. Laatst gewijzigd door snurkie; 08-08-08 om 17:58. Reden: Oplossing. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Syncen gaat niet. heb hier hetzelfde voor . Ligt aan apple.
Laatst gewijzigd door macfreaker; 08-08-08 om 21:20. |
|
|||
|
|||
Totaal geen problemen, heb ook de trial lopen en 4 computers en 3 iphone delen dezelfde kalender. Push gebruik ik alleen voor agenda en contacten...
Staat pushen op je iPhone niet op manual. Laatst gewijzigd door sportwereld; 08-08-08 om 17:59. |
|
|||
|
|||
klinkt goed. Waar heb je die gedownload?
|
|||
|
|||
Je kunt een trial nemen van 60 dagen op mobile me van apple...
|
|
|||
|
|||
Als je het speelschema van de Eredivisie bedoelt, kan je die vinden op :
www.voetbalkalenders.nl |
|
|||
|
|||
Die bedoelde ik inderdaad. Thanx
|
|
||||
|
||||
ook interessant
Ga ik ook maar eens toevoegen!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
exchange group calendar en other user calendar on iphone | XXhunter | iPhone algemeen | 0 | 28-12-10 11:06 |
Android en MobileMe Calendar | Pelle4495 | iPhone algemeen | 1 | 26-11-10 16:53 |
|
|