waar op iPhone zet ik back-up van pc? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Mijn pc begint enorm te flippen, ik wil geen risico nemen en dus mijn documenten backuppen. Nu las ik dat je dat naar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waar op iPhone zet ik back-up van pc?
Hallo!
Mijn pc begint enorm te flippen, ik wil geen risico nemen en dus mijn documenten backuppen. Nu las ik dat je dat naar de iphone kan doen. Ik heb iPhoneBrowser op mn computer en kan daarmee gewoon, zoals het hoort, de mappen op mijn iphone zien. Maar waar moet ik mijn computerbestanden plaatsen? Ik hoef ze niet op mn iphone te gebruiken, gewoon als tijdelijke opslag zegmaar. Alvast bedankt en hopelijk een zo snel mogelijke reactie aangezien mijn pc het niet meer lang volhoudt. Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dat maakt eigenlijk niet uit waar je ze neer zet ik zet ze dan tijdelijk bij mijn foto's neer
succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Herstellen; waar is mijn back up? | nynkee__ | iPhone algemeen | 2 | 09-08-09 13:54 |
Windows: Waar Back-up bestand te vinden? | ronald24e | Desktop-applicaties | 2 | 09-06-09 23:42 |
back aantal waar te vinden ?? | supernaturol | iPhone algemeen | 1 | 18-04-09 01:48 |
Waar back cover voor 1st gen iPhone te verkrijgen. | mbliek | iPhone algemeen | 2 | 14-01-09 08:54 |
Waar zet ik autofill uit? | Boendy | iPhone algemeen | 2 | 06-08-08 10:21 |
|
|