Waar back cover voor 1st gen iPhone te verkrijgen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Heb vandaag mn iPhone laten vallen, en nu zit er een deuk in mn back cover. Op internet heb ik al gekeken voor een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar back cover voor 1st gen iPhone te verkrijgen.
Hey,
Heb vandaag mn iPhone laten vallen, en nu zit er een deuk in mn back cover. Op internet heb ik al gekeken voor een back cover (origineel) en die zijn allemaal rond de €65. Weet iemand een site waar hij goedkoper is (origineel) of heeft er iemand eentje liggen Menno Laatst gewijzigd door Destiny; 12-01-09 om 22:43. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hier staan een paar sites https://forum.iculture.nl/f28/i...en-iphone.html
en ik weet niet of je dit wel mag plaatsen maar ik zie dat destini iets gewijzigt heeft dus zal wel |
|
||||
|
||||
Je kan ook Croiman een PM sturen, hij had er een X-aantal liggen....
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kom ik aan firmware 3.1.2 voor 1st gen iphone? | jorisvn | iPhone algemeen | 7 | 21-05-10 16:32 |
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen | Melle123 | Koopinformatie Nederland | 1 | 20-05-10 17:50 |
iphone 1st gen 3.0 kapot??? | superpat | iPhone algemeen | 5 | 24-06-09 21:05 |
mobistar my30 voor de iPhone 1st gen. ? iemand ervaring ? | jordiavp | Orange | 2 | 18-10-08 20:32 |
Prijs iPhone (1st gen) 4 GB | Saik0 | Koopinformatie Nederland | 5 | 09-08-08 23:03 |
|
|