mobistar my30 voor de iPhone 1st gen. ? iemand ervaring ? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik zou nu graag eens overstappen naar een abonement van mobistar , maar dan het liefst de my30 ervan . ik heb eens de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
mobistar my30 voor de iPhone 1st gen. ? iemand ervaring ?
hallo
ik zou nu graag eens overstappen naar een abonement van mobistar , maar dan het liefst de my30 ervan . ik heb eens de edge verbinding gezien op een iPhone 3G van iemand op mijn werk , en ik vondt het nog tamelijk goed ! maar ik heb momenteel een 1ste gen. iPhone ! kan de my30 wel op de eerste iPhone heeft iemand dat daar ook op ? en wat zijn uw ervaringen ervan? dank u
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik zou het anders doen, mobistar heeft op dit moment een abonnement van 10 euro lopen waarmee ge gratis kunt sms'en enz , moet ge maar ens op de site bekijken
en dan als optie die 3g/edge erbij nemen, dat is een meerprijs van 18 euro, dan kost het u in totaal dus 28 euro en ge kunt veel meer sms'en en bellen dat met het my30 abonnement Ik heb sinds 2 dagen ook 3g/edge, dat gaat nog heel snel ja, zeker een aanrader Ge kunt zelfs als optie met 2gb dwnl erbij nemen voor slecht 30 euro.. ook de moeite vind ik |
|
||||
|
||||
merci ervoor kgaan et zeker ne keer bekijken en kzal dan wel zien hé
iemand anders nog advies ? Laatst gewijzigd door iScorpio; 19-10-08 om 14:34. Reden: samenvoegen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kom ik aan firmware 3.1.2 voor 1st gen iphone? | jorisvn | iPhone algemeen | 7 | 21-05-10 16:32 |
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak | garfield65 | Jailbreak | 2 | 29-12-09 22:47 |
crashende Iphone 1st Gen | RJS | iPhone algemeen | 4 | 17-08-09 20:53 |
Gezocht: iemand die mijn 4gb 1st gen naar 3.0 zet | fiego007 | Koopinformatie Nederland | 4 | 07-07-09 16:16 |
Waar back cover voor 1st gen iPhone te verkrijgen. | mbliek | iPhone algemeen | 2 | 14-01-09 08:54 |
|
|