Waar Back-up bestand te vinden? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien mijn computer een beetje vreemd begint te doen wilde ik een reserve kopie maken van mijn back-up bestand zodat ik die in ieder geval ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar Back-up bestand te vinden?
Aangezien mijn computer een beetje vreemd begint te doen wilde ik een reserve kopie maken van mijn back-up bestand zodat ik die in ieder geval nog heb als ik mijn computer opnieuw installeer.
Ik heb alleen geen idee waar ik dit bestand moet vinden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iTunes places the backup files in the following places:
On a Mac: ~/Library/Application Support/MobileSync/Backup/ On Windows XP: \Documents and Settings\(username)\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup\ On Windows Vista: \Users\(username)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\ gevonden op : iPhone and iPod touch: About backups |
|
|||
|
|||
Oke thanks, ik had het nog niet gevonden maar blijkbaar heb ik niet goed genoeg gezocht
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's synchroniseren: Kan bestand niet vinden. | LaLena | iTunes | 4 | 22-06-10 17:16 |
Synchronisatie fout bij 3.1.3 kan bestand niet vinden | elisa9180 | iTunes | 0 | 10-02-10 00:07 |
Mac OS X: kan orginele bestand niet vinden??? | rmondie | iTunes | 3 | 17-08-09 20:46 |
Kan het bestand iphone1,1 niet vinden | Wilco65 | Archief | 3 | 08-06-09 22:21 |
back aantal waar te vinden ?? | supernaturol | iPhone algemeen | 1 | 18-04-09 01:48 |
|
|