kan orginele bestand niet vinden??? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) wie kan mij helpen ik heb een laptop als ik de iphone erop aansluit kan ik ook de muziek luisteren. Nu heb ik een 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan orginele bestand niet vinden???
wie kan mij helpen ik heb een laptop als ik de iphone erop aansluit kan ik ook de muziek luisteren. Nu heb ik een 2 de laptop gemachtigd en daar kan ik de muziek niet luisteren hij zegt bij alle nummers van de bibliotheek kan het orginele bestand niet vinden. Wie kan me helpen wat is er mis gegaan en beter nog hoe krijg ik dan wel de nummers ook op mijn andere laptop zodat ze afspreelbaar zijn en er niet overal uitroeptekens voor staan wat wil zeggen orginele bestand zoeken. Heb wel gesynchroniseerd maar dat helpt dus niet.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
het probleem is dat mijn minilaptop geen dvd brander heeft dus ik kan u geen reservecopy maken. Ik kan nergens een optie vinden om dit op een stick te krijgen ipv dit via een brander te laten lopen. Dit is dus een probleem |
|
|||
|
|||
Kom, zoek even zelf in Google waar die bestanden standaard staan in Windows (ik denk dat je dat ook in de iTunes settings terug kunt vinden) en kopieer de bestanden, via USB of netwerk. Als je even zoekt kun je echt wel een handleiding vinden om dit voor elkaar te krijgen.
|
Labels |
itunes probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's synchroniseren: Kan bestand niet vinden. | LaLena | iTunes | 4 | 22-06-10 17:16 |
Synchronisatie fout bij 3.1.3 kan bestand niet vinden | elisa9180 | iTunes | 0 | 10-02-10 00:07 |
Windows: Itunes vind orginele bestand niet meer. | doomzie | iTunes | 4 | 25-09-09 17:22 |
Kan het bestand iphone1,1 niet vinden | Wilco65 | Archief | 3 | 08-06-09 22:21 |
Safari kan bestand niet downloaden? | gino69 | iPhone algemeen | 1 | 11-02-08 11:48 |
|
|