//

Wat is het nut van jailbreaken?

Wat is het nut van jailbreaken? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 3GS, Firmware 4.2.1, gejailbreaked Redsn0w 0.9.6RC8, baseband geflashed van 05.15.04 naar 06.15.00 (no way back), Cydia erop, werkt als een zonnetje. Nou ja, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-01-11, 13:00
roko roko is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: weesp
Berichten: 3
Standaard Wat is het nut van jailbreaken?

Ik heb 3GS, Firmware 4.2.1, gejailbreaked Redsn0w 0.9.6RC8, baseband geflashed van 05.15.04 naar 06.15.00 (no way back), Cydia erop, werkt als een zonnetje. Nou ja, alles? Ik heb gejailbreaked voor meer functionaliteit. Werkelijkheid is helaas tegenovergesteld. Met of Wi-Fi of 3G verbinding krijg ik uitsluitend Cycoder+Winterboard geinstalleerd. In 90% de vermelding Note: Cannot Locate Package. The pacakge NSCFString cannot be found in your current sources. I might recommend installing more sources. This issue may also be caused by a number of other factors. Catalogue can be out of date (lijkt me niet is gerefreshed) it is also possible you use an old version of the fw (ook niet het geval).
En in 9%: The requested modifications cannot be applied due to required dependencies/conflicts that cannot be automatically found or fixed..

Wie kan me verder op weg helpen? Hoe krijg ik meer sources geinstalleerd? Of geduld? Wil bijvoorbeeld SBSettings terug etc.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-11, 18:12
HasjBal HasjBal is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb exact hetzelfde probleem.
Ik heb nu firmware 4.1. Is het beter om deze te updaten naar 4.2 en dan weer te jailbreaken?
  #3  
Oud 13-02-11, 20:08
Sijpko Sijpko is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard

Hallo,

Ik heb IOS 4.2.1 en heb hem gejailbreakt via Greenpois0n RC6
werkt prima. Nog geen probleem mee gehat.
Ik denk dat je hem beter kunt updaten naar 4.2.1 maar maak
dan wel een reservekopie voordat je alles kwijtraakt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nut van klemmetje op moederbord Srcane iPhone algemeen 0 18-05-11 14:23
Alle iDevices: Wat is eigenlijk het nut van een Jailbreak? Hawkeye123 Jailbreak 13 07-04-11 12:05
iPhone: Wat als eerste doen na het jailbreaken? jant90 Jailbreak 6 11-10-10 16:21
Een duidelijk uitleg van het jailbreaken van Versie 4.0? Yordi038 Jailbreak 1 29-06-10 20:49
Wat is het verschil tussen unlocken/jailbreaken? MCMRTN Jailbreak 1 15-06-10 23:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:42.