Geen thema installeren discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand me verder helpen? Als ik thuis via wifi een thema wil installeren krijg ik steeds een foutmelding: hash sum mismatch. Dit heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen thema installeren
Kan iemand me verder helpen?
Als ik thuis via Wi-Fi een thema wil installeren krijg ik steeds een foutmelding: hash sum mismatch. Dit heb ik alleen met thema's en niet met andere programma's. Maar zodra ik het op mijn werk probeer via Wi-Fi heb ik geen problemen en kan ik ze gewoon downloaden. Voorheen had ik hier geen last van. Sinds ik de update naar 4.2 en de jailbreak heb gedaan kan ik het niet meer installeren. Waar kan dit aan liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand?!!!
|
|
|||
|
|||
ja dit probleem heb ik ook. maar dan andersom op school lukt t niet maar thuis wel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mooi thema installeren hulp nodig | sannetjeislief | Jailbreak apps en thema's | 0 | 09-06-10 17:05 |
heb je winterboard nodig om thema's te installeren? | pattymac | Archief | 2 | 28-10-09 15:43 |
Probleem met installeren thema's | timslim | Archief | 1 | 04-09-09 13:04 |
|
|