Probleem met installeren thema's discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb op mijn computer een collectie van 300 thema's staan die ik op mijn iphone wil gebruiken. Dit is me ook gelukt door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met installeren thema's
Hoi,
Ik heb op mijn computer een collectie van 300 thema's staan die ik op mijn iphone wil gebruiken. Dit is me ook gelukt door ze via WinSCP op de iphone te installeren. Als ik ze via winterboard activeer doen de themas het ook, maar bij elk thema wat ik installeer krijgt de SMS-applicatie op de iphone geen nieuw icoontje (terwijl deze wel bij het thema inbegrepen zat). Kan iemand me hiermee helpen? Tim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
// Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie kan helpen, probleem met Cydia thema's | melvinw10 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-12-10 21:13 |
Probleem met thema's (toestenbord) met FW3.1.2 | koen_dr | Jailbreak apps en thema's | 4 | 16-10-09 15:59 |
probleem met applicatie installeren | volonte | iPhone algemeen | 6 | 17-01-09 20:03 |
|
|