probleem met applicatie installeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hopelijk kan iemand me helpen want ik heb me hier al gek op gezocht: ik heb dus op mn PC (windows) een aplicatie staan voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem met applicatie installeren
hopelijk kan iemand me helpen want ik heb me hier al gek op gezocht:
ik heb dus op mn PC (windows) een aplicatie staan voor op mijn Iphone met firmware 1.1.4. ik heb deze in Itunes staan bij programma's maar dit zou ik dus graag op de iphone zien te krijgen... de vraag is alleen hoe? als ik een algemene synchronisatie doe, dan synchroniseert hij alle foto's, filmpjes, enz uit mijn itunes, maar de programma's slaat hij over kan iemand me helpen hoe ik mijn applicatie kan installeren op mijn iphone? dank bij voorbaat |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet wel updaten naar de nieuwste Firmware . Update even naar Firmware 2.2, in iTunes. Gebruik vervolgens deze QuickPwn om je iPhone te Activeren, Jailbreaken, en te Unlocken.
|
|||
|
|||
dat werkt niet bij mij
:s tgaat trouwens over het programma dynolicious Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-01-09 om 17:46. |
|
|||
|
|||
dit krijg ik dus...
|
|
||||
|
||||
Herstel je iPhone met deze Custom Firmware. Kijk hier voor een uitleg, hoe je dat kan doen.
|
|
|||
|
|||
oke dan zeg ik het maar zo want anders mag het niet
je heb een illegale app gedownload die kan je niet syncen met itunes |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met installeren thema's | timslim | Archief | 1 | 04-09-09 13:04 |
Windows: probleem met iTunes installeren op PC | kraan79 | iTunes | 0 | 12-07-08 10:52 |
installer probleem met installeren | nobody79 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 15-01-08 01:06 |
probleem met installeren AppTapp | piebas | Jailbreak apps en thema's | 5 | 21-11-07 01:26 |
|
|