hoe zit het met die soundsets discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) heb het al op mijn iPhone geinstalleerd maar kan het nergens terug vinden en/of horen. weet niet goed wat het is en weet daarom ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe zit het met die soundsets
heb het al op mijn iPhone geinstalleerd maar kan het nergens terug vinden en/of horen. weet niet goed wat het is en weet daarom ook niet hoe ik het moet gebruiken.
weet iemand hier meer vanaf??? Groet Quintin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Om welke programma gaat het om?
|
|
|||
|
|||
hey macfoxx kan jij mij helpen?
Al dit soort files CustomizeKillBillSoundSet.pxl, CustomizeBritishFemaleSoundSet-0.1.pxl, etc.... wat is dit en wat moet het doen ik heb het geinstalleerd maar ik vind niets op mijn iphone groet quintin Laatst gewijzigd door q_ariens; 12-10-07 om 14:55. |
|
||||
|
||||
Er kunnen meer mensen je helpen als je meer info geeft.
Wat heb je precies geinstalleerd? Welke bestanden etc. |
|
|||
|
|||
screendump en uitleg
Hieronder zie je een screendump van 3 bestanden die ik erop geinstalleerd heb. Ik dacht dat het iets met ringtones of zoiets te maken had. maar blijkbaar niet.
kijk ik kan ze deleten van mijn iPhone maar heb liever dat ik weet waar deze bestanden voor dienen. Weet iemand iets over deze bestanden? Groet Quintin |
|
|||
|
|||
Description: sounds to use with the 'Customize' application. Customize installeren dus (onder utilities in de installer).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe zit het met m'n tegoed ? | joranvdl | iTunes | 2 | 18-02-11 22:49 |
Hoe zit het met app store | FransP | iPad algemeen | 2 | 21-02-10 10:35 |
Hoe zit het nu met de koppelverkoop? | parathion | Orange | 9 | 24-09-09 02:49 |
iPhone: Hoe zit het nou met 3g en 3.1 ? | Itvmichel | Jailbreak | 18 | 17-09-09 10:12 |
hoe zit het met usb OTG? | dedafmonteur | iPhone algemeen | 2 | 01-07-09 21:20 |
|
|