bestanden via installer downloaden? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mn iphone is nog niet anysim ,zou het daardoor kunnen komen dat ik nog niets downloaden via installer. ER komt dan op mijn iphone een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bestanden via installer downloaden?
Mn iphone is nog niet anysim ,zou het daardoor kunnen komen dat ik nog niets downloaden via installer.
ER komt dan op mijn iphone een tekstkader waarin staat :ERROR ... Help |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je wel verbinding met Wi-Fi? Je iPhone hoeft niet unlocked te zijn om er apps op te zetten via Installer. Wel moet ie geactiveerd en jaibreaked zijn. Het kan zijn dat je even opnieuw moet jailbreaken, want dat is ie blijkbaar wel geweest anders had je installer zelf er ook niet op kunnen zetten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Downloaden van bestanden lukt niet | casimir | iPhone algemeen | 0 | 07-11-08 20:00 |
Bestanden Downloaden | Rabin20 | Archief | 3 | 12-04-08 19:58 |
Mogelijkheid om bestanden te downloaden | wernerdebijl | iPhone algemeen | 0 | 02-03-08 22:18 |
bestanden downloaden met safari op iphone | roelleke1 | iPhone algemeen | 1 | 14-12-07 09:06 |
|
|