MakeItMinewerkt nie tmeer na JB 4.2.1.? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb een succesvolle JB gedaan met GreenPosi0n op 4.2.1. Het enige dat ik niet meer aan het werken krijg is MakeItMine (MiM). Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MakeItMinewerkt nie tmeer na JB 4.2.1.?
Hi,
Ik heb een succesvolle JB gedaan met GreenPosi0n op 4.2.1. Het enige dat ik niet meer aan het werken krijg is MakeItMine (MiM). Het installeert wel maar doet niets. Iemand dezelfde (of een andere)? groet, Marc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Fake Operator wel.
|
||||
|
||||
bij mij doet hij het ook niet~!
|
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde probleem, maar ik heb FakeCarrier gevonden! Wellicht kan je hier mee uit de voeten.
Greetz |
|
||||
|
||||
Of zoals Typ zegt Fake Operator, die gebruik ik ook en is heel erg gebruiksvriendelijk!
|
|||
|
|||
Is Fake Operator geworden. Idd erg gebruiksvriendelijk!
Thnx |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP jailbreak met limera1n lukt nie | jailbreakme | Jailbreak | 5 | 13-03-11 14:37 |
Help! App store doet het nie na jailbreak. | jailbreakme | Jailbreak | 12 | 18-02-11 17:28 |
email app werkt nie meer | freddyfingers | iPhone Apps | 2 | 10-10-08 12:30 |
Iphone werkt nie meer | P_hylicia | Archief | 2 | 29-09-08 17:33 |
|
|