Save Apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hooiii,, Ik heb net een aantal tweaks en apps geinstaleerd op Cydia. En als ik nu synchroniseer kan ik geen back up maken van die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Save Apps
Hooiii,,
Ik heb net een aantal tweaks en apps geinstaleerd op Cydia. En als ik nu synchroniseer kan ik geen back up maken van die apps. Weet iemand hoe dat wel kan??? Dankje wel x |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Doe je dat via I-tunes???
Respect als je dat hebt krijg je er ook wat voor terug....................respect Laatst gewijzigd door MoRaNi; 08-02-11 om 21:16. |
|
|||
|
|||
Jah, ik synchroniseer met Itunes
|
|
||||
|
||||
Aptbackup via cydia downloaden
Gr Ton Laatst gewijzigd door XIII; 08-02-11 om 22:27. Reden: Opschonen |
|
|||
|
|||
Kan iemand uitleggen hoe dat dan verder in z'n werk gaat? Je downlaod die app op je telefoon en hoe krijg je dan je Cydia programma's en games in Itunes?
Bedankt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja ok, dacht dat met de app hierboven genoemd wel kon.
Maar wat is het makkelijkste dan om je Cydia apps te bewaren. Wanneer je bijvoorbeeld software update doet? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Indien je moet herstellen kan AptBackup van die lijst de Cydia tweaks opnieuw installeren. |
|
|||
|
|||
Ok ga ik dat proberen.
IS dat erg moeilijk voor een leek als ik? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je de iPhone hersteld en daarna opnieuw gaat jailbreaken dan een restore doen vanuit iTunes. En dan als eerste vanuit Cydia opnieuw Aptbackup installeren en dan een restore doen. AptBackup gaat nu al je tweaks opnieuw installeren. |
|
|||
|
|||
Top, bedankt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
stack gaat in save mode | jhnschts | Jailbreak apps en thema's | 3 | 07-04-10 09:47 |
Save file | francebramie | iPhone Apps | 2 | 17-06-09 21:06 |
BootNeuter Icon on a 'save place' | Undertaxxx | Unlock | 10 | 06-04-08 14:51 |
|
|