stack gaat in save mode discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik heb al een paar keer geprobeert om stack op me iphone te zetten maar dit lukt niet probleemloos. Het instaleren werkt wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
stack gaat in save mode
hallo allemaal, ik heb al een paar keer geprobeert om stack op me iphone te zetten maar dit lukt niet probleemloos. Het instaleren werkt wel via cydia, alleen zodra het op me iphone staat springt ie steeds in save mode.
Heb een iphone 3g, met firmware 3.1.2. Alle hulp is welkom wil stack erg graag gebruiiken. johan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zelfde probleem 3.1.2 Ipod Touch 2e gen
|
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde en bij mij loste het op door hetvolgende:
Instellingen->Stack Warn On Remove - Off Always Show in Grid - On Use Curved Stack - On Display - Image Probeer is die instellingen te doen.. laat maar horen of het gelukt is! |
|
|||
|
|||
hier hetzelfde probleem.
erg jammer, aangezien ik wou proberen of ik Stack in combinatie met Dock app kon doen zodat ik heel mijn springboard leeg heb en geen ellenlange lijst in mijn Dock heb, maar gewoon categorieen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kom niet uit It save mode | crazymans | Jailbreak apps en thema's | 3 | 16-06-11 23:12 |
Iphone gaat niet uit recovery mode | bokkie14 | iPhone algemeen | 13 | 05-02-11 17:24 |
iPhone 3GS gaat niet meer in recovery mode | Roy46 | iPhone algemeen | 1 | 21-11-10 14:45 |
App gaat niet in landscape mode | BadSide | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 20-09-08 01:14 |
IPhone gaat uit in standby mode | RemcoR | iPhone algemeen | 14 | 08-08-08 11:42 |
|
|