Standaard (camera) app wijzigen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goededag luitjes, Na velen uren gezocht te hebben, heb ik het antwoord nog steeds niet gevonden... Wat ik graag zou willen is de standaard camera ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Standaard (camera) app wijzigen
Goededag luitjes,
Na velen uren gezocht te hebben, heb ik het antwoord nog steeds niet gevonden... Wat ik graag zou willen is de standaard camera app van Apple zelf wijzigen naar bijv. 'Camera Plus Pro'. Als ik dus bijv. in 'Fring' zit en een profiel foto wil maken dan wordt de standaard camera app geopend, terwijl ik zou willen dat er standaard naar 'Camera Plus Pro' verwijzen wordt, zodat altijd deze app geopend wordt. Het lijkt mij dat dit niet al te moeilijk moet zijn om voor elkaar te krijgen, wie kan mijn op weg helpen? BVD P.S. De camera app is wel verstopt middels sbsetting Laatst gewijzigd door iMarvin; 08-04-10 om 14:42. Reden: nog wat toevoegen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alternatief standaard foto app | iPeppel | iPhone Apps | 0 | 09-02-11 21:23 |
Het standaard lichtblauwe kleur van de iphone wijzigen | The Raptor | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-10-10 19:04 |
Standaard wachtwoord dottie wijzigen | Freek | Archief | 0 | 15-10-07 21:05 |
|
|