plaatje v/d batterij wijzigen? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben bezig om een eigen thema te maken. nu wil ik de batterij (lockscreen, wanneer je oplaad) aanpassen naar mijn eigen batterij-plaatje. iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
plaatje v/d batterij wijzigen?
Hallo,
ik ben bezig om een eigen thema te maken. nu wil ik de batterij (lockscreen, wanneer je oplaad) aanpassen naar mijn eigen batterij-plaatje. iemand een idee hoe ik dit aanpak? alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar iPhone Wallpapers Skins Thema's
|
|
|||
|
|||
zelf een thema maken en die sshen naar je telefoon zodat je hem kan activeren in winterboard. of gewoon in cydia een leuke uitzoeken
|
|
|||
|
|||
ja, zover was ik ook nog gekomen.
maar hoe heet de batterij (Battery.gif??) en waar plaat ik hem? UIImages of in de 'root' folder van mijn theme? |
|
|||
|
|||
Hack that Phone - Make and use themes with WinterBoard kijk eens hier staat het allemaal uitgelegd
|
|
||||
|
||||
Installeer gewoon een Battery thema van Cydia Cydia | iPhone Apps | Search powered by ModMyi.com
Gebruik de afbeeldingen die daar in zitten om je eigen thema te maken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik mijn achtergrond afbeelding wijzigen zonder enige batterij vermindering? | Ip0d | Archief | 0 | 27-03-11 12:34 |
plaatje bij film | Hoppieee | iPad algemeen | 4 | 18-08-10 23:02 |
Iconen hebben ander plaatje??? | miteho | Archief | 1 | 06-07-09 20:49 |
Vodafone plaatje | Sinan92 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 14-03-09 04:36 |
Iphone loopt vast op plaatje | olafweller | iPhone algemeen | 2 | 23-08-08 19:13 |
|
|