plaatje bij film discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb net wat films op me ipad gezet en dan zet die als plaatje een screenshot uit de film zelf en als dat dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
plaatje bij film
ik heb net wat films op me ipad gezet en dan zet die als plaatje een screenshot uit de film zelf en als dat dan precies een donker stukje is weet je niet welke film het is.
nu heb ik gezien dat mensen plaatjes van de film hebben. hoe kan ik dat doen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je gaat naar google, typ de film naam met poster achter klik op afbeeldingen en je kan ze in itunes zetten bij je film
|
|||
|
|||
hmm bedankt voor de tip, ik heb er nooit aan gedacht om dit ook bij me films toe te passen.
|
|||
|
|||
prachtig.., dit vroeg ik me ook af. bedankt
|
|
|||
|
|||
Handig dat het ook voor al je boeken werkt.
Je sleept gewoon een plaatje van internet naar de illustratiebox in iTunes en hopla, klaar.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Preview plaatje bij films | mcman | iTunes | 0 | 27-09-09 20:42 |
Verkeerd plaatje bij Apps | Smaliepaard | Archief | 2 | 29-07-09 21:43 |
iPhone blijft hangen bij plaatje | nickka | iPhone algemeen | 11 | 08-07-09 01:47 |
Video: smal beeld bij film? | pvbergen | Muziek, foto & video | 3 | 14-06-09 12:59 |
Video: Ondertitels bij mijn film | Jens De Haes | Muziek, foto & video | 2 | 21-04-09 19:37 |
|
|