MyStrings 2.0 werkt niet! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al veel gezocht, maar kan geen antwoord vinden. Hoop dat ik geen domme vraag post: Ik heb MyStrings 2.0 geïnstalleerd, maar deze doet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MyStrings 2.0 werkt niet!
Ik heb al veel gezocht, maar kan geen antwoord vinden. Hoop dat ik geen domme vraag post:
Ik heb MyStrings 2.0 geïnstalleerd, maar deze doet echt helemaal niets! Ik vul van alles in bij de settings, maar het komt (ook na een respring) niet in beeld... Iemand hier ervaring mee??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
@ Nellis, Ik heb precies het zelfde... Ik heb een beetje lopen speuren op het web maar kan er niks over vinden.
Heb ook al een keer de taal veranderd naar Engels maar dat werkte ook al niet. Heb het inmiddels opgegeven. |
|
|||
|
|||
werkt niet op 4.2.1
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
mystrings |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup maken werkt niet, sessie kan niet starten | Twananas | iTunes | 0 | 01-07-10 01:40 |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? | iSP | Unlock | 394 | 08-12-09 21:31 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|