Eerst trillen dan pas ringtone... discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er ook een app/tweak voor de iphone waardoor je hem eerst kan laten trillen en dat hij pas na een paar seconden de ringtone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eerst trillen dan pas ringtone...
Is er ook een app/tweak voor de iphone waardoor je hem eerst kan laten trillen en dat hij pas na een paar seconden de ringtone laat horen. bij mijn vorige telefoon (samsung pixon) kon je dit wel instellen.
ALvast bedankt, Ediwn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zomaar een ideetje...
Maak een eigen ringtone die in de eerste seconde(n) stil is en laat de eigenlijke ringtone dus later starten. Volgens mij zal je toestel dan eerst alleen trillen als het overgaat. Het is geen mooie oplossing, dat besef ik. Bovendien heb ik hem zelf niet uitgeprobeerd. |
|
|||
|
|||
De app Myprofiles (jailbreak) heeft die mogelijkheid geloof ik.
|
|
|||
|
|||
Thanks heeft inderdaad die mogelijkheid maar weet iemand misschien ook een gratis app die dat doet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eerst wel dan niet meer | blaugrana | iPhone algemeen | 0 | 01-09-10 12:34 |
iPhone: eerst jailbreaken dan up-daten | edown | Jailbreak | 4 | 20-02-09 11:35 |
iPhone: update naar 2.2.1:eerst pwn'en, dan updaten? | svan | Jailbreak | 1 | 15-02-09 16:17 |
Eerst 1.1.1 op je iPhone en dan unlocken of niet? | Maikel | Archief | 18 | 12-10-07 11:21 |
|
|