bigboss source discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek naar de volledige htp///sleepers.net/iphone....... voor de bigboss's apps (neen die in wiki gaat niet) kan iemand mij dit volledigen ? thanks...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bigboss source
Ik zoek naar de volledige htp///sleepers.net/iphone....... voor de bigboss's apps (neen die in wiki gaat niet) kan iemand mij dit volledigen ? thanks
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM. Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more. Laatst gewijzigd door croiman; 07-03-08 om 17:39. |
|
|||
|
|||
Na een paar keer verschillende URLs proberen, is deze raak voor BigBoss repo (iphone 2.0.1 en installer 4 beta): hxxp://iphone.sleepers.net/repo.xml.
Een goede tweede is hxxp://sleepers.net/iphonerepo xx vervangen door tt. Laatst gewijzigd door Snowski; 15-08-08 om 10:19. |
|
||||
|
||||
die had je op iappcat.com kunnen vinden
|
|
|||
|
|||
ik snap weinig van die repo's en ze werken bij mij niet als ik ze toevoeg. Kun je via die sources meer apps downloaden na een jailbreak? En hoe voeg je ze toe en waar weet je wat waar is uitgebracht? Zoek bijv het spel Penguin Panic
|
|
||||
|
||||
Hier nog een site met een mooi groot overzicht: Sources | Apple iPhone School
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia Bigboss source verwijdert | AndriesClaes | Jailbreak apps en thema's | 0 | 05-04-11 13:51 |
Hoe voeg ik de BigBoss source toe? | Roccade | Jailbreak apps en thema's | 5 | 16-09-10 05:06 |
bigboss repository | japiejo | Jailbreak apps en thema's | 11 | 19-08-10 08:52 |
Bigboss | kenneth12345 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-05-10 00:21 |
Krijg Bigboss source (na delete) niet meer toegevoegd. Help aub. | WNTR | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-06-09 19:22 |
|
|