wie weet hoe je een thma wijzigd via winterboard van afterhours? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laatst via cydia de thema ''AfterHours'' gekocht. Daarna heb ik via cydia de thema ''AfterHours Animated'' geinstalleerd. hiermee zie je animaties op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wie weet hoe je een thma wijzigd via winterboard van afterhours?
Ik heb laatst via cydia de thema ''AfterHours'' gekocht. Daarna heb ik via cydia de thema ''AfterHours Animated'' geinstalleerd. hiermee zie je animaties op de lockscreen. maar 1 probleem. Als ik 1 van de 3 paketten van AfterHours Animated aanvink en dan op de lockscreen kijk dan zie je nog de standaardtijd en dat pijltje dat je dan moet slepen om te ontgrendelen. weet iemand hoe je dat moet weghalen en alleen nog maar die animatie ziet. en zoals je ziet zie je daar een vierkant in het midden. daar wil ik graag me foto hebben maar dat lukt ook niet.Photo mrt. 06, 14 07 58.jpg
Beginscherm ''AfterHours'' bij de beginscherm is het me al gelukt om alleen en klok te zetten. maar ik kan de tijd niet zien op die klok omdat mijn applicaties erop zitten. als ik die wegsleep bijvoorbeeld naar beneden gaat de app vanzelf weer aansluiten naar boven. kijk maar:Photo mrt. 06, 14 17 51.jpg zo wil ik het hebben (rechter): bedankt voor de moeite |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ps de pakketenbij aftehours die je kan aanvinken via winterboards zijn:
AfterHoursUserLS AfterHoursWeatherNoClock AfterHoursWallClock AfterHoursSounds AfterHoursRotatingWidget AfterHoursLSWeather AfterhoursAnimation AfterHours-HDWallweather AfterHours-HD AHaltmediaplayer AfterHours Animation AH-1stAnimation AH-2ndAnimation AH-3rdAnimation dan weet je welke pakketen ik moet aanvinken op winterboards |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie Weet Hoe Je Je Iphone Kan Open Maken | Junior | iPhone algemeen | 12 | 26-02-11 12:44 |
Wie weet wanneer er een untethered jailbreak voor 4.2.1 komt? | wallie12 | Archief | 4 | 07-12-10 00:27 |
wie weet hoe je een iphone op een ipod kan laten lijken? | haagsegoof | iPhone algemeen | 15 | 22-06-10 21:56 |
dj app iphone wie weet een goeie | jeffreyk | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-08-08 20:25 |
|
|