//

upgrade changes cydia verwijderen

upgrade changes cydia verwijderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) In cydia heb ik een upgrade binnengekregen van een bepaalde tweak. Echter deze tweak heb ik via een repo binnengehaald, en daar is nog geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-03-11, 20:54
Stephan0501 Stephan0501 is offline
• iOS 8.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Voorschoten
Berichten: 145
Standaard upgrade changes cydia verwijderen

In cydia heb ik een upgrade binnengekregen van een bepaalde tweak.
Echter deze tweak heb ik via een repo binnengehaald, en daar is nog geen update voor.

Is er een manier om die update / upgrade uit cydia te halen of niet meer weer te geven als beschikbare update.

Dacht ooit gelezen te hebben dat je bij cydia je status : user / hacker / developer moest wijzigen zodat je de upgrade kan verwijderen.
Als ik dat nu doe, werkt dat niet en verwijdert hij de gehele tweak.

Gr Stephan
__________________
Iphone 6 plus 16GB In use , Imac 24 inch 3,06Ghz In use , Ipad 2 16GB Wit In use , Iphone 4 32GB Sold , Iphone 3GS 32GB Sold
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
CyDelete: Cydia apps vanaf je SpringBoard verwijderen [Cydia] iMario Jailbreak apps en thema's 21 14-07-12 10:03
Cydia upgrade leslierietveld Jailbreak apps en thema's 0 31-01-11 18:53
iPhone: cydia verwijderen na unlock/cydia apps? rikkie123 Jailbreak 2 19-01-10 18:38
Upgrade 1.1.3: Welke 3rd party apps verwijderen? Ketsjap Unlock [archief] 3 01-02-08 18:12
na upgrade naar 1.1.2, tweaks van 1.1.1 verwijderen? mac Unlock [archief] 3 11-01-08 22:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:21.