upgrade changes cydia verwijderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) In cydia heb ik een upgrade binnengekregen van een bepaalde tweak. Echter deze tweak heb ik via een repo binnengehaald, en daar is nog geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
upgrade changes cydia verwijderen
In cydia heb ik een upgrade binnengekregen van een bepaalde tweak.
Echter deze tweak heb ik via een repo binnengehaald, en daar is nog geen update voor. Is er een manier om die update / upgrade uit cydia te halen of niet meer weer te geven als beschikbare update. Dacht ooit gelezen te hebben dat je bij cydia je status : user / hacker / developer moest wijzigen zodat je de upgrade kan verwijderen. Als ik dat nu doe, werkt dat niet en verwijdert hij de gehele tweak. Gr Stephan
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CyDelete: Cydia apps vanaf je SpringBoard verwijderen [Cydia] | iMario | Jailbreak apps en thema's | 21 | 14-07-12 10:03 |
Cydia upgrade | leslierietveld | Jailbreak apps en thema's | 0 | 31-01-11 18:53 |
iPhone: cydia verwijderen na unlock/cydia apps? | rikkie123 | Jailbreak | 2 | 19-01-10 18:38 |
Upgrade 1.1.3: Welke 3rd party apps verwijderen? | Ketsjap | Unlock [archief] | 3 | 01-02-08 18:12 |
na upgrade naar 1.1.2, tweaks van 1.1.1 verwijderen? | mac | Unlock [archief] | 3 | 11-01-08 22:25 |
|
|