Lockinfo zonder Jailbreak discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik vroeg mij af of het mogelijk is om lockinfo, of iets wat erop lijkt, te gebruiken zonder JB? Vind het nl. prettig om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lockinfo zonder Jailbreak
Hi,
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om lockinfo, of iets wat erop lijkt, te gebruiken zonder JB? Vind het nl. prettig om alle afspraken en nieuwe mails te zien op m'n lockscreen. Als iemand een idee heeft hoor ik het graag. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niet mogelijk.
|
||||
|
||||
Je hebt al een JB volgens je profiel, dus ik zie het probleem niet. Lockinfo is erg mooi vooral i.c.m. HTC Weather Plugin
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja en die is nog niet voorzien van 4.3 out of the box hoor (dat is wel heel kort tijd nl. de mijne kocht ik met 4.1 er op eind januari) , dus ook op 4.2.1 gewoon untethered te jailbreaken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak 4.0, nu zonder JB | Vince050 | Jailbreak | 2 | 21-06-10 21:05 |
iPhone: [SPIRIT 3GS] CUSTOM FW 3.1.3 zonder basebandupdate EN ZONDER jailbreak! | oetkaa | Jailbreak | 23 | 12-05-10 20:38 |
Installer zonder jailbreak? | Sabberdesab | Archief | 6 | 02-12-09 12:17 |
|
|