Voice controll discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Weet iemand misschien of er een cydia app is (of een andere mogelijkheid is) om voice controll op me iPod touch 2g te krijgen? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voice controll
Hee,
Weet iemand misschien of er een cydia app is (of een andere mogelijkheid is) om voice controll op me iPod touch 2g te krijgen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ehm, je iPod Touch heeft geen microfoon?
|
|
||||
|
||||
@iOzan die kun je aansluiten.
Anyway, ik ben hier ook wel heel benieuwd naar! |
|
|||
|
|||
Ah okay, wist ik nog niet.
Voice Activator al geprobeerd? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hmmm.... ik wil ook graag voice control maar toen vond ik een programma in de appstore genaamd vocalia maar dat is niet hetzelfde. Laatst gewijzigd door rsdragonboy; 17-03-11 om 17:38. |
|
|||
|
|||
Mmm het zou toch wel moeten kunnen hoor. Iemand anders nog ervaringen of een oplossing?
Ps. AppStore Apps heb je niks aan is troep, je moet die echte hebben dat je alles met stem kan bedienen. |
|
|||
|
|||
Met wat opzoek werk ben ik er eindelijk achter gekomen:
De iPod Touch 2g/iPhone 3G is gescheven in armv6 en niet armv7 Ook heeft de iPod Touch 2g/iPhone 3G een veel te lage processor om alle opdrachten van Voice control te voltooien zoals Luisteren naar wat je zegt, zoeken en afspelen. Dus het zal spijtig genoeg niet werken op de iPOdtouch 2 en de iPhone 3g =( |
|
|||
|
|||
Aaah, oke jammer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
voice notification | xanka | Jailbreak apps en thema's | 9 | 14-06-11 17:09 |
Voice Control | Shorty007 | iPhone algemeen | 32 | 25-10-10 21:23 |
Voice Memo | Bisazza | Archief | 1 | 14-08-09 11:28 |
Quick Voice | Madu | iTunes | 1 | 12-08-09 21:59 |
Voice control | JimA | Archief | 2 | 03-08-09 21:00 |
|
|